חזרה לרשימת מאמרים
פורסם על ידי: שירן רז קטגוריה אסטרטגיה רגשית תגובות: 0 תאריך פרסום:14/07/2015

כיצד ניתן לזכור את החלומות שלכם?

יש אינספור תיאוריות אשר נוגעות ללמה אנחנו חולמים, איך אנחנו חולמים ועל איזה סימנים החלומות שלנו יכולים להעיד. הרבה אנשים מאמינים שחלום יכול להעניק להם סימנים אשר יכולים להעיד דברים על החיים שלהם ועל הרגשות שלהם, אבל הבעיה הדי גדולה והעיקרית שלנו שקשה לנו לזכור את החלומות.

עם כמה טכניקות פשוטות תוכלו לזכור הרבה יותר פרטים מהחלומות ואת סדר האירועים בצורה הרבה יותר ברורה.

מספר טכניקות כיצד לזכור חלומות במספר שלבים:

1. שינה נכונה – הרגלי שינה מסודרים ושעות שינה מספיקות חשובים לתהליך זכירת החלומות, כי אם אתם נמצאים ב”חוסר” ממושך של שעות שינה, הגוף ידרוש את שעות השינה האלו, אתם תרדמו בשינה עמוקה ולא תיהיה לכם כמעט אפשרות לזכור את החלומות.

2. התרגעות והרפיה – חשוב לבצע מדיטציה מרגיעה לפני השקיעה בשינה, להרגיע את הגוף והראש ממחשבות ודאגות היום שעבר.

אולי יעניין אתכם >>> הרצאה מוקלטת בנושא – חלומות (צפייה חינמית)

3. תזונה –חשובה תזונה קלה, אבל מאוזנת ועשירה בוויטמינים. לעיתים ארוחה כבדה לפני השינה עלולה לגרום לסיוטים וחלומות לא בהירים ובעלי תחושה רעה.

4. התמקדות – לאחר ההרפיה יש לחשוב על הנושאים שמעניינים אותך בתקופה זו של חייכם, ואף לשאול שאלות ברורות ובהירות לפני ההרדמות. כך שאתם בעצם מכוונים את החלימה לעניינים הרלוונטיים לכם.

5. רצון – לכוון את מחשבותייך ולעטוף אותם ברצון אמתי מתוך כבוד והערכה שאתה אכן מאמין בהם וחשוב לך לזכור אותם!

6. שלב ההתעוררות – כשאתם מתעוררים חשוב לעשות זאת באיטיות וברוגע, לא “לקפוץ” ישר במחשבות להמשך היום, אלא ליצור התעוררות הדרגתית, כשתשומת הלב עדיין עם חווית הלילה.
אפשרות נוספת היא להסתכל לעבר חלון, כך תעזרו למחשבות ל”התקבע”.

7. רישום – לרשום במחברת (אותה הכנתם מראש) כל מה שזכור לכם מהחלום, בפרטי פרטים,סימבולים, צבעים, מספרים, אווירה, תחושה כולל יום ותאריך.

אולי יעניין אתכם >>> למה אנחנו חולמים?

דוגמאות לחלומות שקיבלתי מהעוקבים שלי ופירושם:

חלום מספר 3

הי שירן יקרה,
החלום עליו אני שואלת:
לפני כשנה נפטרה אישה מהעיר בת 51 לערך נשואה עם 3 ילדים, עבדנו לפני 30 שנה במקום משותף והיא גרמה לפיטוריי, שנים שאני מחזיקה את הכאב, אבל באמת מעולם לא ייחלתי לה כלום.
האשה המדוברת נפטרה מסרטן וכמה חודשים אחרי פטירתה היא באה אלי בחלום, בקשה ממני סליחה ואמרה: אני מבקשת ממך סליחה. ואני עניתי לה: אני מבקשת סליחה,אם הקפדתי או אחרת. וכך זה הסתיים.

אשמח לתשובתך
אני מאחלת לך רק טוב ושמחה.

הסבר על החלום:
שוב מדובר על חלום של אישה שניפטרה, אך יש פה סימבול אחר ומאוד חשוב!! סגירת מעגל!!
כבני אדם החשיבה שלנו פועלת בצורה כזו של התחלה וסוף! אי אפשר לפתוח משהו /קשר/מערכת יחסים/ארוע מבלי שנדע איך ולמה זה הסתיים.
זו אחת הסיבות שפרידות בלי הסבר יכולות להיתקע במחשבות שלנו שנים, בניסיון לחפור עמוק ולמצוא תשובה למה זה ניגמר.
החלום הספציפי הזה תפקידו חשוב ביותר! והוא לשחרר את החולמת מכל רגש שלילי. לאפשר לה לסגור מעגל עם אותה אישה שפגעה בה מאוד.
בחלומות מהסוג הזה אני חושבת שנכון גם במצב ערות לתת לזה רגע מחשבה, לעבד עוד קצת ולהגיד תודה על כך לסגור מעגל מול אדם גם אם אינו נוכח. זו זכות ומתנה להוציא מהסיסטם מטענים רגשיים שלילים.

 

 

 

חזרה לרשימת מאמרים
חנות